wtorek, 27 listopada 2012

GOTOWANY KURCZAK W CIEŚCIE FRANCUSKIM


Danie, które zrobiłam miało być kolejnym daniem na konkurs, jednak z przyczyn ode mnie nie zależnych po prostu nie zdążyłam wysłać. Szkoda, ale za to warto zaprezentować to danie, przepis świetny, zresztą jak wszystkie z  bloga Margarytki.
Ja wykorzystałam do tej rolady mięso z kurczaka ( na którym dzień wcześniej zrobiłam rosół)



Składniki

-        1 opakowanie ciasta francuskiego
-        Mały brokuł
-        Mięso z ugotowanego kurczaka
-        Kulka mozzarelli
-        Sól
-        Pierz
-        Zioła prowansalskie
-        Chili

Brokuły podzielić na różyczki i obgotować w osolonej wodzie, dosłownie 2 – 3 minuty, następnie przelać zimną wodą, mięso z kurczaka drobno pokroić. Rozłożyć ciasto francuskie i układać na nim cienkie plastry mozzarelli, na to brokuły, doprawić ziołami, solą, pieprzem i odrobiną chili. Na brokuły ułożyć kurczaka i doprawić jeszcze raz. Zawinąć roladę, ułożyć na blaszce. Roladę ponakłuwać, wierzch posypać ziołami. Włożyć do nagrzanego ( 200 – 220 stopni) piekarnika i piec około 25 minut.
Znakomity pomysł na wykorzystanie kurczaka z rosołu.



1 komentarz: