poniedziałek, 29 października 2012

GULASZ POT - AU - FEU


Jak już wcześniej wspominałam, w niedzielę nastawiłam się na testowanie mieszanek Royal Brand, które do mnie niedawno dotarły. Na pierwszy ogień poszedł gulasz pot - au – feu. Przyrządziłam go zgodnie z przepisem podanym na opakowaniu mieszanki.


Składniki
-        0, 5 kg mięsa wołowo – drobiowego ( ja użyłam jednak szynki wieprzowej)
-        Mieszanka Royal Brand
-        Wywar z rosołu
-        2 łyżki koniaku
Mieszankę Royal Brand wsypałam do kubka wody. Do garnka włożyć mięso pokrojone kostkę. Wstępnie zagotować, dodając wywaru rosołowego. Następnie dodać mieszankę przyprawową Royal Brand i gotować przez około 30 minut najlepiej pod przykryciem. Dodać nieco koniaku.
Danie bardzo mi smakowało, mimo tego, że dałam inne mięso, było aromatyczne i smakowite, dodatkowym atutem mieszanek jest to, ze są całkowicie naturalne, nie zawierają glutaminianu sodu oraz soli, na pewno niedługo zrobię kolejne danie z mieszanek, które mam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz