czwartek, 20 grudnia 2012

LECZO Z PARÓWEK


 Za 4 dni święta a u mnie na obiad mało świąteczne leczo z parówkami. Jutro jednak zabieram się za bigos, pieczenie wędlin….



Składniki:
-        2 cebule
-        30 dag pieczarek
-        6 parówek cienkich ( ja kupiłam jubilatki)
-        2 papryki (u mnie czerwona i żółta)
-        łyżeczka przecieru pomidorowego
-        natka pietruszki
-        sól
-        pieprz
-        vegeta
-        ½ łyżeczki papryki słodkiej
-        szczypta chili
-        olej (oliwa z oliwek )

Cebule pokroić w kostkę i zeszklić. Do cebuli dodać obrane i pokrojone w kawałki pieczarki, następnie dorzuciłam pokrojoną w kostkę paprykę. Dodałam przyprawy i natkę pietruszki.  Wszystko poddusiłam do miękkości, zalałam wodą, dodałam przyprawy. Do całości dodałam pokrojone w półplasterki parówki, i przecier pomidorowy. Gotowałam przez około 15 minut. Gdy całość będzie zbyt rzadka można zagęścić mąką.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz