środa, 6 listopada 2013

SAŁATKA Z CZERWONEJ SOCZEWICY

Próbowałam już zupy z soczewicy, a teraz przyszła pora na sałatkę z niej i myślę, że jeszcze nie raz takiej spróbuję.



Składniki

-        15 dag soczewicy ( oczywiście może być mniej lub więcej)
-        1 – 2 gałązki selera naciowego
-        Cebula
-        3 – 4 ogórki kiszone
-        Papryka czerwona
-        Sól
-        Pieprz
-        1 łyżeczka musztardy
-        Majonez ( u mnie jogurt naturalny)

Soczewicę ugotować, ostudzić, dodać do niej pozostałe składniki pokrojone w kostkę, dodać musztardę i majonez ( jogurt naturalny) i doprawić do smaku.


4 komentarze:

  1. Soczewicy w sałatce jeszcze nie próbowałam. Ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też pierwszy raz próbowałam i okazała się super :)

      Usuń
  2. Witam,robiłam fasolkę szparagową w sosie pomidorowym z marchewką i cebulką wedle przepisu z tego bloga ze swoimi minimalnymi modyfikacjami,wyszło pysznie,umieściłam przepis u siebie na blogu nogawkuchni.blogspot.com oczywiście z informacją,że źródło przepisu pochodzi z tego bloga, pozdrawiam i życzę miłego piątku.

    OdpowiedzUsuń