wtorek, 16 kwietnia 2013

MAKARON Z ŁOSOSIEM


Tak jak wspominałam otrzymałam do testowania makarony, więc trzeba było je wykorzystać. Makaron nitki wylądował w rosole, a drugi wykorzystałam do poniższego dania.
Makaron ten to kolorowy makaron Durum, barwiony szpinakiem i pomidorami, znakomicie sprawdził się wraz z łososiem i świeżym szpinakiem.




                                       Składniki

-        Makaron ( Ja wykorzystałam kolorowy z firmy Bartolini)
-        1 garść świeżego szpinaku, 
-        250 g świeżego łososia,
-        4 ząbki czosnku,
-        1 łyżka śmietany
-        Sól, 
-        Pieprz cytrynowy
-        Olej
-        Masło

Na patelni podsmażamy pokrojony czosnek, dodajemy poszatkowany szpinak i doprawiamy solą. Łososia myjemy, kroimy na kawałki i obsypujemy pieprzem cytrynowym, smażymy do na rozgrzanym maśle i dodajemy do gotowego szpinaku, stawiamy na małym ogniu, dodajemy śmietanę i ewentualnie doprawiamy. Podajemy od razu z makaronem ugotowanym zgodnie z przepisem na opakowaniu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz