wtorek, 16 kwietnia 2013

KIEŁBASA WIEJSKA Z CUKINIĄ


Mam w nadmiarze kiełbasy wiejskiej i zastanawiałam się jak ją wykorzystać, oczywiście barszcz i żurek już przerobiłam, dlatego dziś na kolację wiejska na ciepło z cukinią i przyprawą Royal Brand



Składniki
-        1 mała cukinia
-        1 cebula
-        1 papryka
-        Laska kiełbasy wiejskiej
-        ½ przyprawy Royal Brand ( mieszanka przypraw do pizzy na ostro)
-        Sól
-        Pieprz
-        Olej
Na rozgrzanym oleju podsmażyłam cebulę, dodałam pokrojoną paprykę, cukinię i przyprawę Royal Brand podlałam odrobioną wody i dusiłam do miękkości warzyw, następn9e pokroiłam kiełbasę w plasterki i dodałam do reszty, podsmażyłam jeszcze moment i doprawiłam do solą i pieprzem do smaku.
Kolacja na ciepło wyszła super!!


2 komentarze:

  1. bardzo fany przepis:) smaczny i łatwy:) ja dodałam kiełbaski wiejskiej od Kani, tej z serii bez konserwantów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście ta kiełbaska od Kani to jedna z najlepszych. :)

      Usuń