piątek, 5 października 2012

KOTLETY RYBNE


Jak zawsze w piątek ma trochę problemów z obiadem, dzisiaj podpowiedziała mi córka i były kotlety rybne, oj nie jadłam ich już bardzo dawno, dzisiaj się skusiłam.




Składniki
-        3 filety rybne (ja dałam mintaja)
-        Cebula
-        Bułka
-        Jajko
-        Bulka tarta
-        Sol
-        Pieprz cytrynowy
-        Koperek
Robię się je tak samo jak kotlety mielone. Po rozmrożeniu płatów, pokroiłam je na drobną kosteczkę, dodałam jajko, bułkę rozmoczoną w mleku i dokładnie odciśniętą oraz drobno pokrojoną i zeszkloną na maśle cebulkę, doprawiłam solą i pieprzem cytrynowym. Dodałam też pęczek świeżego koperku. Dokładnie wymieszałam, jeśli masa jest zbyt luźna dosypać można bułki tartej. Z tak przygotowanej masy, formuję kotleciki i panieruję je w bułce tartej. Smażę na rozgrzanym oleju. Najlepiej smakują z ziemniaczkami posypanymi świeżym koperkiem i surówką z kiszonej kapusty.



1 komentarz: