wtorek, 16 października 2012

ROLADKI Z BOCZKU WĘDZONEGO I WĄTRÓBKI


Przy okazji smażonej wątróbki wybrałam kilka najładniejszych kawałków i zrobiłam roladki, czyli wątróbki w boczku wędzonym.


Przy okazji smażonej wątróbki wybrałam kilka najładniejszych kawałków i zrobiłam roladki, czyli wątróbki w boczku wędzonym.
Składniki
-        5 kawałków wątróbki drobiowej
-        5 pasków boczku wędzonego
-        Por
-        2 ząbki czosnku
-        Sól
-        Pieprz
-        Olej
Na rozgrzanym oleju poddususzam pora, pokrojonego w półtalarki z wyciśniętymi ząbkami czosnku, solę i pieprzę. W plasterki boczku wędzonego (delikatnie je ubijam) zawijam kawałki wątróbki, wbijam wykałaczki, wkładam na patelnię z porem, smażę ok. 20 – 30 minut. Ja podałam to dziś z obiadem, ale roladki te mogą być podawane jako samodzielne danie – przekąska.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz