czwartek, 24 stycznia 2013

SCHABOWY Z KOŚCIĄ Z FIXEM KNORRA


Dziś miałam dość „zalatany” dzień jak ja to mówię, dlatego obiad musiał być na szybko. W sklepie wpadł mi w ręce Fix soczysty kurczak z patelni w ziołach z cytrynowa nutą. Jeszcze nigdy do tej pory nie próbowałam, więc przy okazji będę mogła wyrobić sobie zdanie na temat tego produktu. Nie chciałam jednak robić tego tradycyjnie z piersią z kurczaka, tylko kupiłam schab i to schab z kością. Przyznam, że z schab z kością kupuję naprawdę bardzo rzadko.


Składniki
-        4 kotlety schabowe z kością
-        Fix Knorr - soczysty kurczak z patelni w ziołach z cytrynową nutą
-        4 łyżki oleju
-        1 łyżka wody.
Kotlety schabowe lekko rozbiłam na grubość około 2 cm. Fix Knorra przyrządziłam według przepisu na opakowaniu. Przyprawę z torebki wymieszać z olejem i wodą, tak przygotowana marynatą natrzeć mięso. Każdy kawałek schabu umieścić w osobnej torebce. Na rozgrzanej patelni bez dodawania tłuszczu, smażyłam schab, co jakiś czas odwracając torebkę. Smażyłam po około 10 minut z każdej strony.
Efekt?
Mięso fajne soczyste, natomiast ciężko było mi wyciągnąć upieczonego już kotleta z owej torebki, mięso przywarło i tu akurat był problem. Również smak mi nie podszedł, ale to tylko moja własna opinia. Skłaniam się bardziej ku Papirusowi ..z Winiar.




1 komentarz:

  1. Staram się unikać tego tylu produktów. Jedynie już w ostateczności, ale bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń