sobota, 9 marca 2013

MAKARON ZE SZPINAKIEM


Wczoraj w pobliskim zieleniaku udało mi się kupić świeży szpinak, u nas w mieście niestety to rzadkość, dlatego wykorzystałam okazję i zrobiłam szybki i dobry obiad.


Składniki

-        Pęczek świeżego szpinaku
-        3 – 4 ząbki czosnku
-        Masło
-        Sól
-        Pieprz
-        Ok. 10 dag sera rokpol
-        Kilka gałązek bazylii


Na maśle podsmażyłam drobno posiekane ząbki czosnku i drobno pokrojoną bazylię, dodałam umyty i poszatkowany szpinak, odrobinę posoliłam i popierzyłam, na koniec dodałam skruszony ser rokpol. Podduszać do momentu, aż ser się rozpuści. Na koniec ewentualnie doprawić jeszcze do smaku. W między czasie ugotować dowolny makaron. 
U mnie dziś dwie wersje jedna z makaronem razowym, druga to zwykłe świderki.





5 komentarzy:

  1. Ojej, wygląda przepysznie! Dawno nie robiłam nic ze szpinakiem, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makarony uwielbiam ale za szpinakiem nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam makaron ze szpinakiem, chociaż nigdy nie jadłam ze świeżym, zawsze korzystałam z mrożonego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Makaron ze szpinakiem daje radę!

    OdpowiedzUsuń