poniedziałek, 11 marca 2013

SAŁATKA Z GOTOWANYM KURCZAKIEM


U mnie jak zwykle w niedzielę rosół, a na poniedziałek zostaje mięso z rosołu i zazwyczaj problem jak go wykorzystać. Dziś propozycja sałatkowa.



Składniki

-        Mięso z kurczaka ( ja wykorzystałam dwa udka )
-        5 – 6 ogórków kiszonych
-        Groszek konserwowy
-        1 – 2  cebule
-        3 – 4 łyżki majonezu
-        Sól
-        Pieprz

Ogórki i cebule pokroiłam w kosteczkę, dodałam odsączony groszek konserwowy oraz obrane i pokrojone mięso z kurczaka, dodałam majonez i doprawiłam do smaku solą i pieprzem.




5 komentarzy:

  1. Też czasami robię tę sałatkę. Jest bardzo pyszna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo apetycznie wygląda ;) Lubię takie sałatki z czymś konkretnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba spróbować, pozdrawiam...anna

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mieszam majonez z słodką smietaną i dodaję do sałatki wtedy sałatka jest delikatniejsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację :), ja teraz w ogóle staram się mieszać z jogurtem naturalnym, żeby i mąż coś mógł zjeść ( choruje na cukrzycę)

      Usuń