czwartek, 23 maja 2013

PSTRĄG PIECZONY Z CYTRYNĄ I KOPERKIEM


Jak to głosi nadawana teraz w telewizji reklama: Nadeszła chwila na pstrąga…..co prawda tym razem nie z grilla, a z piekarnika, ale i tak wyszedł fantastyczny J.


Składniki

-        Pstrąg
-        Plasterek cytryny ( można dwa)
-        1/2 pęczka koperku
-        Sól
-        Pieprz cytrynowy
-        2 łyżeczki masła

Rybę umyłam, osuszyłam ręcznikiem papierowym. Następnie posypałam dokładnie solą na zewnątrz  i wewnątrz ryby, popierzyłam pieprzem cytrynowym. Do środka ryby włożyłam plasterek cytryny, łyżeczkę masła i pół pęczka koperku. Na wierz położyłam drugą łyżeczkę masła i zawinęłam dokładnie w folię aluminiową. Rybę piekłam w piekarniku nagrzanym do 200 stopni około 30 – 35 min.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz