wtorek, 18 czerwca 2013

GOLONKA Z INDYKA

Z czym Wam się kojarzy golonka?, Bo mi z piwkiem i facetem z wielkim brzuchem i tłuszczem ociekającym po jego brodzie, aaa i koniecznie musztarda albo chrzan. Jednak dziś u mnie golonka w wersji Light, czyli golonka z indyka.


Składniki
-        Golonka z indyka
-        Wywar z włoszczyzny
-        30 dag pieczarek
-        1 cebula
-        1 łyżka jogurtu naturalnego
-        Garść bazylii
-        1 łyżka masła, margaryny, oleju

Golonkę z indyka gotujemy w wywarze z włoszczyzny. W garnku rozgrzewam tłuszcz dodaję drobno pokrojoną cebulę, obrane i pokrojone pieczarki, delikatnie podsmażam, dodaje golonkę z indyka, podlewam delikatnie rosołem, na którym gotowałam indyka, ewentualnie doprawiam jeszcze solą i pieprzem, pod koniec dodaję poszatkowaną bazylię i łyżkę jogurtu naturalnego.
Golonkę podałam z ugotowanym brązowym ryżem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz