piątek, 7 czerwca 2013

RYBA W WARZYWACH

Dziś piątek i dziś rybka. Pierwszy raz taką robię przyznaje się bez bicia i szczerze żałuję, że nigdy nie próbowałam, bo wyszła świetna. Z racji tego, że mojego u mojego męża właśnie stwierdzono cukrzycę i muszę mu koniecznie zmienić dietę powrzucam również kilka jego dietetycznych przepisów a z czasem zaproszę na mojego drugiego bloga, który już całkiem poświęcony będzie diecie męża.


Składniki ( na jedną porcję)
-        Filet z mintaja
-        ½ marchewki
-        1/3 pietruszki
-        Parę plasterków białej części pora
-        2 gałązki koperku
-        Sól
-        Pieprz cytrynowy
-        Olej
Fileta delikatnie solę i pieprzę. Marchewkę i pietruszkę obieram i kroję w plasterki, to samo robię z porem, na folii aluminiowej układam fileta, warzywa i koperek delikatnie polewam olejem (ok. ½ łyżeczki). Dokładnie całość zawijam w folię aluminiową i wkładam do piekarnika na około 30 – 35 minut. Dziś podałam ją z kaszą jaglaną.


1 komentarz:

  1. Ryba w folii to moja ulubiona opcja na rybę! :)
    Trzymam kciuki za to, żeby wszystko było w porządku z Twoim zdrowiem!
    http://dariawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń