niedziela, 30 czerwca 2013

JAJECZNICA Z KURKAMI

Niestety za grzybami u mnie w domu, oprócz mnie i męża, nikt nie przepada, wręcz poza pieczarkami w pizzy są dla nich niejadalne, ale specjalnie dla siebie kupiłam kurki i pierwsza rzecz, jaką zrobiłam to jajecznica.


Składniki
-        10 dag kurek
-        1 cebula (lepiej szczypiorek, ale ja nie miałam pod ręką)
-        4 jaja
-        1 łyżka masła
-        Koperek
-        Sól
-        Pieprz

Kurki dokładnie oczyszczam (płuczę kilka razy). Na maśle podsmażam drobno pokrojoną cebulę (szczypiorek), dodaję czyste, pokrojone kurki, i podsmażam ok. 10 minut. W kubku rozkłócam jajka, solę je i pieprzę, wlewam jajka do kurek i smażę do ich ścięcia (oczywiście wszystko zależy jaką kto lubi jajecznicę – mniej lub bardziej ściętą), na talerzu posypuję jeszcze posiekanym koperkiem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz