czwartek, 17 października 2013

SKRZYDŁO Z INDYKA Z MARCHEWKĄ I GROSZKIEM

W niedzielę u mnie tradycyjnie rosół, ale tym razem do kurczaka dodałam jeszcze skrzydełko z indyka. Po ugotowaniu podałam go z marchewką i groszkiem.



Składniki


-        Skrzydło z  indyka
-        Marchewka
-        Groszek
-        Natka pietruszki
-        Cebula
-        Sól
-        Pieprz
-        1 łyżeczka masła

Skrzydło ugotować w rosole, w garnku na maśle poddusić cebulę, dodać pokrojoną w kostkę marchewkę, doprawić sola i pieprzem, ew. vegetą), dusić aż marchewką będzie miękka (trzeba dolewać wody, aby się nie przypaliło) pod koniec duszenia dodać groszek i skrzydło z indyka  pokrojoną natkę pietruszki Całość można zagęścić mąką i dodać śmietany. Ja jednak danie podałam także mężowi, więc dodałam tylko jogurt naturalny.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz