poniedziałek, 24 września 2012

MAKARON Z SEREM


Dzisiaj moja córcia zażyczyła sobie makaron z serem, bardzo lubi go na słodko, danie najprostsze pod słońcem a jednak smakowite.

 Składniki
-        Opakowanie makaronu ( ja dałam świderki)
-        Kostka sera białego
-        ¼ kostki masła
-        Cukier
-        Cukier waniliowy
Gotuję makaron, według przepisu na opakowaniu, rozpuszczam masło, rozkruszam ser biały, gorący makaron, polewam rozpuszczonym masłem i posypuje cukrem zmieszanym z cukrem waniliowym.

3 komentarze:

  1. makaron na słodko lubię najbardziej i to w takiej wersji jak ta powyżej , no jedynie ,że dodaję jeszcze cynamon ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ten tradycyjny smak... Mój ulubiony makaron w dzieciństwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dzieci, nawet te dorosłe , przepadają za tym makaronem, ja się przyznam, że wolę taka wersję z solą i pieprzem,

    OdpowiedzUsuń