niedziela, 23 września 2012

SAŁATKA Z BROKUŁÓW


Przepis ten dostałam od mojej koleżanki, dziś wypróbowałam go pierwszy raz i jeśli ktoś lubi brokuły to na pewno mu ta sałatka posmakuje.
 Składniki
-        1 średni brokuł
-        3 jajka na twardo
-        1 słoiczek pieczarek marynowanych
-        Sól, pieprz,
-        majonez

Brokuł dzielę na różyczki i obgotowuję w osolonej wodzie (nie za długo jakieś około 5 min), jajka gotuję na twardo. Po wystygnięciu dzielę większe różyczki brokułu na mniejsze części ( ja, co prawda dziś zrobiłam ta sałatkę grubo krojoną, ale zdecydowanie lepiej będzie na mniejsze części podzielić brokuł). Do brokułów wkładam pokrojone jajko i krojone pieczarki marynowane, doprawiam pieprzem, dodaję majonezu, kosztuję i ewentualnie dodaję soli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz