czwartek, 11 października 2012

FASZEROWANA PAPRYKA


Do pulpetów nie wykorzystałam całego mięsa mielonego, zostało mi trochę, dlatego pomyślałam, że na przystawkę coś tam jeszcze wykombinuję. Miałam w lodówce paprykę i wymyśliłam, że będzie to faszerowana papryka.


Składniki

-        3 papryki
-        25 dag mięsa mielonego
-        Koperek
-        2 ząbki czosnku
-        Sól
-        Pieprz
-        Ser żółty
-        Bazylia
-        Przyprawa (pomidory z czarnuszką i czosnkiem niedźwiedzim)

Z dwóch papryk odkrawam górę, (tak aby postał taki kapelusik), wykrawam z wnętrza zgrubienie i pestki – odkładam na bok, sprawdzam czy nie przewraca się na boki, jeśli tak to delikatnie ścinam podstawę.
Do mięsa mielonego dodaję pozostałą 1 paprykę – oczyszczona i pokrojona w drobna kosteczkę, dodaje również koperek, przyprawy i zgnieciony czosnek, takim farszem napełniam papryki na wierzch kładę plasterek sera żółtego i delikatnie posypuje bazylią, nakładam ścięty kapelusik i wkładam do piekarnika na około 30 – 40 minut.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz