piątek, 22 marca 2013

RYBA Z PATELNI


Kolejna propozycja na piątkowy obiad. Najprostsze i najszybsze danie, ale naprawdę bardzo smaczne. Rybka z patelni…. Mniam. Kupiłam wczoraj filety z dorsza i to właśnie je przygotowałam.


Składniki:
-        Filety z dorsza (oczywiście może to być zupełnie inna ryba)
-        Przyprawa do ryb ( lub dowolne przyprawy)
-        Olej

Filety były świeże, więc nie było konieczności ich rozmrażania, ale gdyby jednak, to należałoby je dokładnie wysuszyć np. ręcznikiem papierowym. Swoje filety dokładnie obsypałam przyprawą do ryb. Ja skorzystałam z gotowej przyprawy do ryb firmy Skworcu ( wczoraj dostałam w paczce, więc próbuję). W przyprawie tej znajduje się sol, koper, cukier, tymianek, por, pietruszka, szczypiorek, ale można również obsypać filety dowolnymi ulubionymi przyprawami. Odstawiłam je do lodówki na ok. pół godziny, w tym czasie obrałam ziemniaki i pokroiłam je na frytki (do rybki podstawa). Następnie na patelni podgrzałam olej i na gorącym smażyłam dokładnie filety z obu stron. Podałam posypane nitkami chili, z frytkami i surówką z kiszonej kapusty. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz